met uitgebreide functionaliteiten
en talrijke integraties.
Je webshop, tabletsysteem of app beheren, is kinderspel. Voeg producten toe, bekijk bestellingen en creëer rapportages via het beheerpaneel. Beheer al je bestelsystemen snel en eenvoudig, waar je maar wil.
Ga je voor 50 of 500 producten? Verdeel je die in 3 of 30 categorieën? Ga je gang, want jij breidt je aanbod onbeperkt uit. Een apart aanbod voor de feestdagen? Je activeert en verbergt producten en categorieën met 1 klik.
Laat het bestelsysteem alle vragen stellen, die jij nodig hebt voor een correcte verwerking. Een biscuit voor hoeveel personen? Welke afwerking of vulling? Of meteen een foto opladen? De mogelijkheden zijn onbeperkt.
Is een product enkel beschikbaar op zondag, of werk je met een minimum aantal? Jij past je bestelsysteem eenvoudig aan je aanbod aan. Zo genereer je alleen bestellingen van beschikbare producten.
Bestelt klant X elke week twintig broodjes voor zondagochtend? Haal dat prikbord met die terugkerende bestellingen maar van de muur, want jouw bestelsysteem registreert de bestelling vanaf nu automatisch.
Klanten met voedsel- en andere allergieën willen meteen weten welke allergenen je producten bevatten. Die info vul je zelf in de productfiche eenvoudig aan. Zo heeft je klant meteen alle nodige info.
Besteloverzichten, productielijsten of leveringsbonnen? Met onze besteloplossing verschijnen ze in no-time op je scherm of in je mailbox. Jouw grootste voordeel? Duidelijkheid, tijd- en efficiëntiewinst.
Plan je een tijdelijke actie? 5 procent korting, 2+1 gratis of een persoonlijke actie per klant? Alles stel je zelf eenvoudig in. Zo ben je altijd zeker van een correcte verwerking en vermijd je rekenfouten.
Lever je aan huis? Dan stel je zelf makkelijk alle voorwaarden in. Minimumbedrag voor levering? Transportkosten? Beperking tot bepaalde gemeenten of steden? Pas het systeem aan jouw regels aan.
Hou de touwtjes stevig in handen met onze besteloplossing. Dankzij het beheerpaneel voer je wijzigingen in één keer door voor al je vestigingen, of zorg je net voor een aangepast productaanbod per winkel.
Krijg je vaak bestellingen van bedrijven? Dan komt onze zakelijke totaaloplossing jou goed van pas. Een bijkomende facturatiemodule zorgt er bovendien voor dat alles automatisch en correct wordt afgehandeld.
Betalen met Bancontact, Payconiq of eventueel iDeal? Jij bepaalt de betaalkeuzes van je klanten. Ook extra opties zoals verplicht online betalen, of betalen vanaf een minimumbedrag stel je eenvoudig zelf in.
Bepaal zelf welke klanten je laat betalen op factuur. Stel makkelijk in wie wanneer een factuur ontvangt. Facturatieverzicht nodig? Dankzij de handige exportlijsten heb je altijd een helder beeld van waar je staat.
Druk één of meerdere labels af per bestelling, geheel afgestemd op jouw voorkeur. Zo weet je winkelbediende meteen dat er nog een deel van de bestelling in de koeling staat. Jij stelt alles zelf in volgens jouw behoeften.
Met het tabletsysteem print jij de bestellabels die je nodig hebt – niet meer en niet minder. Alle labels nodig voor de bestellingen van morgen? Selecteer de juiste dag en print alle labels in 1 moeite.
Wil jij volop profiteren van je online aanwezigheid en je klanten makkelijk en snel laten bestellen? Kies voor onze kant-en-klare Besteloplossing. Wij regelen alles voor je zodat jij volop kan inzetten op waar je het best in bent!
start nu!